Huldiging WK junioren in Westkapelle

Woensdag, 4 juni 2014

Huldiging WK junioren in Westka

Afgelopen vrijdagavond 30 mei waren we te gast bij hsv. Westkapelle om de huidige wereldkampioenen te huldigen. Omdat 4 leden van deze super sporters lid zijn van Westkapelle, heeft deze mooie en actieve vereniging het voortouw genomen van deze huldiging. Ze hadden de burgemeester van Veere zover gekregen om deze avond de jongens van het winnende team in het zonnetje te zetten. Als bestuur waren we uitgenodigd omdat Lennart het team compleet maakte en zeker niet onverdienstelijk. We zijn dan erg trots op Lennart , omdat hij samen met z’n team de beste prestatie heeft behaald die er te behalen is.
De mannen zijn gehuldigd door de burgemeester en hebben mooie attenties ontvangen in de vorm van , bloemen , een prachtige en lekkere taart en een cadeaubon. De avond is feestelijk afgesloten met een hapje en een drankje. Ondertussen was er een korte film van het team in actie die zeker het kijken waard is. Misschien een ideetje tijdens een gezellig avondje met onze club?