NK en WK jeugd 2013

Woensdag, 9 oktober 2013

Afgelopen zaterdag 5 oktober werd aan het strand bij het Zeeuwse Domburg gestreden om het Nederlands kampioenschap junioren en dames. Prachtig weer, enthousiaste deelnemers en een gezellige drukte op het strand met een heleboel supporters waren de kenmerken van dit Nederlands kampioenschap. De vis was evenwel niet massaal aanwezig, maar een verklaring daarvoor is het aanhoudende warme weer met een hoge watertemperatuur voor deze tijd van het jaar.

Uitslagen leden NK jeugd en dames,

Dames:

Miranda Verschuren behaalde een 16e plaats met 1 vis, helaas voor Jaan Dathijn zat het zaterdag niet mee en eindigde met lege handen.

Bij de B jeugd eindigde Yannick Kosten (3e in zijn vak) op een 8e plaats met 2 vissen. Er waren in totaal 18 deelnemers en dan de 8e plaats vissen is een mooie prestatie om trots op te zijn. Yannick gefeliciteerd.

Bij de A junioren heeft Carlo Hoek (1e in zijn vak) de eer hoog gehouden van onze club, Carlo had met vier vissen een podium plaats weten te bereiken en wel de 3e plaats. Carlo gefeliciteerd.

Ook Lennard Noorthoek (2e in zijn vak) was van de partij, Lennard eindigde op de 5e plaats met drie vissen. Lennard heeft eerder het WK voor jeugd gevist en daar een hele mooie prestatie neergezet met het behalen van de 3e plaats voor landen teams.

Al met al kunnen we als club trots zijn op de prestaties die onze leden leveren, nogmaals gefeliciteerd namens het bestuur.