Tholencup

Dinsdag, 23 april 2013

Tholencup Samen met HSV de Knorhaan, HSV Oosterscheldevissers en ZHC de Makreel organiseert HSV De Zeebaars een Tholencup Deze wedstrijd wordt vervist op zaterdag 25 mei 2013 aan de Muie en de Veekhoek te Sint Maartensdijk. De Tholencup op 25 mei 2013 is gelijk ook de 4e wedstrijd van ZHC de Makreel. De Tholencup wordt vervist van 15.00u tot 18.00u. Er wordt gevist volgens een omrekentabel. Voor de meeste vissers is dit nieuw. In het kort houdt dit in dat bijvoorbeeld een bot van 25cm 300 punten waard is, maar een geep van 55cm is ook 300 punten waard. Voor de 4e wedstrijd van zhc de Makreel gelden gewoon de gebruikelijke centimeters. Inschrijven/nummer ophalen is van 13.00u tot 14.00u in Café Sannie’s, Kosten zijn €5,- p.p. en jeugd t/m 16 jaar . De prijsuitreiking is gelijk na de wedstrijd in Café Sannie’s omstreeks 19.00u. WE HOPEN DAT U ALLEMAAL KOMT ook al heeft u geen vis Er zijn prijzen voor de beste individuelen, beste vereniging van Tholen, alle jeugddeelnemers en beste dame.