Arjan van Moort wint 9e clubwedstrijd.

Maandag, 27 november 2017

Zaterdagmorgen om 10 uur begon aan Domburg de 9e clubwedstrijd. We visten deze keer aan de Oase achter het dorp, een iets noordelijkere plaats dan waar normaal gevist wordt tijdens onze wedstrijden die we aan Domburg vissen. Overal op de Walcherse stranden word erg veel wijting en schar gevangen, en dat werd dus ook hier verwacht. Maar dat viel toch een beetje tegen toen sommigen na enkele uren nog een nul op de kaart hadden staan.
Toch wisten alle vissers vis op het strand te krijgen, en daar doen we het voor.
Bij Arjan van Moort liep het gesmeerd, hij pakte met ruime voorsprong op de nummers 2,3 en 4 de winst met 27 vissen. De vangst bestond uit schar, wijting, bot en een enkele zeebaars. De schar en wijting zaten ver en onder de kant werden wat botjes en baarsjes gevangen.

Yannick Kosten met 2 scharren.

Controleur Piet Kreeft en aankomend lid John Geilings.

De volgende wedstrijd is 16 december en wordt gevist aan de Dintelhaven in Europoort. Dit is de 10e en laatste wedstrijd voor het kampioenschap van 2017.